Az ülések segítenek az ügyfél szakmai pályafutásának, munkába való visszatérésének különböző szakaszaiban megtalálni a számára legmegfelelőbb karrierlehetőségeket, fejleszteni szakmai készségeiket, illetve leküzdeni a karrierrel és munka-magánélet egyensúlyával kapcsolatos kihívásokat. A coachingfolyamat során az ügyfél képessé válik arra, hogy meghatározza céljait, megértse saját erősségeit és gyengeségeit, döntéseket hozzon és megfelelően kezelje a változásokat.
Pályakezdő vagy: Ha éppen most lépsz ki az oktatásból a munka világába, segítséget kaphatsz abban, hogy megtedd az első lépéseket a karrierépítésben, tudatosabb döntéseket hozz az indulás során.
Karrierváltást fontolgatsz: Ha új irányt szeretnél venni karrieredben, a coach segíthet megtervezni az átmenetet, és támogatást nyújthat az új karrierút megtalálásában.
Előléptetésre vágysz: Ha szeretnél előrelépni jelenlegi munkádban, és vezetői vagy magasabb szintű pozíciókra pályázol, támogatást kaphatsz a szükséges készségek fejlesztéséhez és a karriertervezéshez.
Munkahelyi kihívásokkal küzdesz: Ha rendszeresen stresszt, kiégést vagy konfliktusokat tapasztalsz a munkahelyeden, nem érzed jól magad a közegedben, a coaching ülések segíthetnek a hatékonyabb megküzdési stratégiák kidolgozásában és a munkahelyi helyzet javításában.
Újrakezdenéd: Ha hosszabb kihagyás után térsz vissza a munkaerőpiacra, például szülési szabadság vagy betegség után, az üléssorozat segítséget nyújthat az újbóli beilleszkedésben és karriered folytatásában.
Én coachként abban tudlak támogatni az üléseken, hogy megtaláld a saját válaszaidat. A testi és lelki ellenálló képesség az ülések során fejleszthető, tanulható és a találkozók során a coaching eszközeimmel úgy tudok hozzájárulni a fejlődésedhez, hogy kepéssé válsz megtalálni a kapaszkodóidat. (Újra)felismered a képességeidet, aminek köszönhetően anyaként és dolgozó nőként, mint egy kis virág kinyílhatsz és biztos gyökerekkel állhatod a mindennapok kihívásait.
Az első ülés elején a coach és a kliens egyeztetnek az ülések gyakoriságáról, az üléssorozat hosszáról, adminisztrációs és fizetési kötelezettségekről.
Meghatározzák az ülés konkrét célját (pl. „Mit szeretnél elérni sz ülésen?”), és rögzítik az elérendő eredményt.
A coach kérdésekkel segíti a klienst a probléma, helyzet, vagy cél mélyebb megértésében.
A coaching folyamat során elérhető pozitív változások:
Szeretnél előrébb lépni egyet az életedben?